2014. augusztus 1., péntek

Prologue

Prologue



Kislányként sokat álmodoztam arról, hogy hogyan is fog alakulni a jövőm. Mindig arra jutottam, hogy leteszem az érettségit, majd lediplomázok, ezt követően összeházasodok egy gazdag, és jóképű pasival, veszünk egy gyönyörű házat LA-ben, vagy Las Vegas-ban, szülök neki 2 gyereket, és boldogan élünk amíg meg nem halunk. Hát igen, ez nem jött össze, mivel letettem az érettségit, de az egyetemre nem vettek fel, így esett meg velem, hogy még 18 évesen is apám tartott el. Imádtam aput, de annyira szánalmasnak tartottam magam, pedig ő nagyon szerette, hogy még mindig vigyázhat rám, mint az ő "kicsi" és egyetlen hercegnőjére. Sok pasis programon vettem részt, például minden szombaton kirángatott a közeli motorversenypályára, illetve egy alkalommal elhurcolt magával, egy focimeccsre, és az egy forduló pont volt számomra, ugyanis ott ismerkedtem meg életem nagy szerelmével, Neymar da Silva Santos  Junior-ral. Akkor 18 voltam, ő pedig 19 éves. Eleinte eléggé rivalizáltunk, de egy éjszaka megtört a jég, és beadtuk a derekunkat egy szórakozóhely közepén, és arra jutottunk, hogy talán meg kellene próbálnunk együtt, egy pár ként. A kapcsolatunkban, elég gyorsan zajlottak az események, fél év után vettünk egy közös házat Rio da Janeiro-ban, és megígérte, hogy a 2. évfordulónkon megkéri a kezemet. Rengeteg időt töltöttünk együtt, de mivel ő focista, így sokszor nem láttuk egymást hetekig. Szépen lassan megszoktuk egymás hülyeségeit, illetve megtanultuk elfogadni egymást. Szép lassan teltek az órák, a napok, a hete, a hónapok, és már 2 éve voltunk együtt. Nagyon ideges voltam azon a napon az ígérete miatt, de nekem is volt egy bejelenteni valóm, ugyanis én terhes lettem, és már a az 1. hónapban voltam. Egész nap sürögtem-forogtam, sütöttem főztem neki, mert úgy gondoltam, hogy majd egy vacsora keretében közlöm vele. Amikor hazajött, csak beinvitált a nappaliba,leültetett a kanapéra,mert valami fontos bejelentésre készült. Az a mondandója tönkretett mindent, ugyanis elmondta, hogy kapott egy nagyon jó lehetőséget Madrid-ban, mármint foci téren, és sokáig el akarta húzni a gondolkodási időt, de ma muszáj volt válaszolni, és ő úgy döntött, hogy él a lehetőséggel, így el kell mennie, és itt hagy mindent. 5 évre leigazolják, és nem tud engem elvinni, mert a családommal a helyem, így szakítanunk kell, ugyanis a foci tudását szeretné fejleszteni, és nem lenne ideje rám, de itt hagyja nekem a házat, és mindent. Szóval a futball-t választotta helyettem. Bele kellett törődnöm ebbe az egészbe, nem tudtam vele mit csinálni. Amint véget ért a beszélgetésünk, felmentem az emeletre, összepakoltam a cuccaimat, és elindultam kifelé az ajtón. Ő oda állt elém könnyes szemekkel, mire én csak átöleltem, megcsókoltam, átnyújtottam neki a ház kulcsait, ugyanis én nem fogok az emlékeinkbe belebolondulni, majd kimentem a házból.Otthagytam őt, úgy ahogy arra sem voltam képes, hogy elmondjam neki, hogy apa lesz.

2 megjegyzés:

  1. Hivatalosan is kivancsi vagyok, hogy hogyan fog folytatodni a blog! Ez az elso Neymaros oldal, es mivel o a kedvencem, azt hiszem a tovabbiakban is itt leszek! Nekem nagyon felkeltette az erdeklodesemet ez a proli, csak igy tovabb!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tetszik :) Hamarosan várható, hogy felteszem az első részt! Köszönöm a komit :) <3

      Törlés