2015. január 3., szombat

11. Chapter

11.Chapter


-Na mesélj drágaság. Mi van veled mostanság? Régen láttalak.-mondta Dave mikor elváltunk egymástól.
-Semmi különös. Megvagyok.-válaszoltam-És mizu itt "senkiföldjén"?-rég nem használtam ezt a kifejezést, "senkiföldje". Régen, amikor még itt laktam, így hívtuk Dave-el ezt a falucskát. Rengeteg ilyen fantázianevet ragasztottunk a dolgokra. Na igen, Dave a legeslegjobb barátom volt, amíg nem jött az életembe a felejthetetlen szerelem és kiragadott "putrifalváról", hogy magával vigyen a "Nagyvárosba". Azóta nem is nagyon találkoztam vele, csak néha összefutottunk, de mind a ketten rohantunk is tovább.
-Az a helyzet, hogy Kate a banya, eltávozott a földi halandók köréből. Fifi Carlos bácsi kutyáját elütötték, azt hiszem ennyi.-nevetett.
-Jézusom, és ki ütötte el szegény kutyát?-néztem rá rémülten. Azt hiszem imádtam azt a kis vakarcsot.
-Azt nem tudni.-válaszolta.
-Amúgy mi a helyzet veled nagyfiú?-kérdeztem mosolyogva.
-Hát, emlékszel Esther-re?-mutatta meg azt a csodálatosan kisfiús féloldalas mosolyát.
-Szőke haj, kék szem, minden napra más "Nirvana"-s póló, az első pasim húga?-vágtam egy eléggé furcsa arckifejezést.
-Na igen, ő. Szóval most vele járok.-nézett maga elé a földre, azt hiszem félt egy kicsit a reakciómtól.
-Édes az a lány, persze a maga módján. Nagyon örülök, hogy találtál valakit Dave.-öleltem meg.
-Köszönöm. Egyébként mi van veled és Mr. Tökéletessel?-kérdezte.
-Tudod még a fiam születése előtt elhagyott. Nem is tudja, hogy Davi az ő fia. Azonban pár napja megjelent a kicsim edzésén, és azóta lépten-nyomon belé botlok. Esküszöm mintha követne. Az apja szerint szeretne velem kibékülni, de szerintem az egyenlőre lehetetlen.-mondtam.
-Ez most komoly.-húzta fel a szemöldökét-Soha se bírtam azt a fazont, de most. Egyébként, még mindig szereted?-tette fel a kérdést, amire még én magam sem tudtam a választ.
-Nem tudom, ugyanis van valakim.-mosolyogtam és azt hiszem egy pillanatra a pír is kiült az arcomra, amikor Oscar-ra gondoltam.
-Név tartozik a fiatalemberhez?-fürkészte a tekintetem.
-A neve Oscar dos Santos.-böktem ki.
-Nem mondod?-tágultak ki a szemei.
-De, de miért?-rémültem meg.
-Ja azt nem tudom, csak reméltem, hogy még mindig ugyan azt a hatást érem el a meglepett arckifejezésemmel, mint régen.-nevetett.
-Te kis sunyi.-ütöttem bele a vállába.
-Azt hiszem még most se vagy valami erős.-adott egy puszit az arcomra.
-Te meg még mindig nem vagy vicces.-tettettem a durcásat, mire megölelt.
-Nincs kedved holnap eljönni velem valahova, tudom kissé bugyután hangzik, és én sem mennék el egy ilyen titokzatos helyre, de bízz bennem jó lesz?-kicsit hezitáltam.
-Tudod mit, apu és a fiam úgy sem lesznek itthon, megyek.-mondtam.
-Szuper. Akkor majd elmegyek érted 10-re.-mosolygott.
-Rendben, addig nincs kedvünk beülni a kávézóba meginni egy teát?-kérdeztem mivel nem volt még kedvem hazamenni.
-De persze, csak előtte haza kéne ugranom némi pénzért.-nevetett.
-A vendégem vagy.-kacsintottam rá.
-Áhh ilyen "Igyál vizet, Maia fizet!" alapon?-nézett kérdően.
-Dehogy is.-fakadt ki belőlem a röhögés.
-Ja akkor köszönöm szépen.-nevetett ő is. Szép lassan elsétáltunk a falu egyetlen kávézójába, és meglepődve tapasztaltam a fejlődést. Legutóbb amikor itt jártam, 4 asztal volt, néhány cserepes növény és elég csekély választék, most viszont több mint 10 asztal, a hely is ki lett bővítve, minden asztalon itallapok hevertek, stílusosan fel volt díszítve, és tele volt vendégekkel.
-Rengeteget változott.-fordultam Dave felé, aki csak mosolygott. Leültünk az egyik asztalhoz.
-Mit hozhatok drágáim?-kérdezte egy idősebb hölgy a vállamat megsimítva.
-Én egy mentás forrócsokit szeretnék.-mutattam a lapra, majd felnéztem a nőre, aki nagyon is ismerős volt.
-Rendben és neked mit hozhatok fiam?-amint kimondta, beugrott. Hát ő Margaret, Dave anyja. Felpattantam, és magamhoz öleltem az édesen mosolygó nőt, aki közre fogott karjaival.
-Azt hittem már nem is emlékszel rám.-nevetett Margaret.
-Régen találkoztunk, de mentségemre szolgáljon, hogy tudtam, hogy ismerjük egymást.-nevettem, majd elengedtük egymást.
-Minek köszönhetjük a látogatásodat?-kérdezte.
-Apámnál töltünk egy pár hetet.-meséltem.
-Töltünk?-húzta fel a szemöldökét.
-Hát a fiammal.-néztem döbbenten az arcát, mert attól féltem, hogy nem tud Davi-ról.
-Jaj, tényleg el is feledkeztem a kisfiadról.-döbbent rá.
-Anyu én egy málnás-epres shake-t kérek.-mondta mire az anyja már be is libbent a konyhába.
-Miért nem mondtad, hogy anyud itt dolgozik?-vontam kérdőre.
-Mert nem kérdezted, amúgy meg a miénk a kávézó.-nevetett.
-Ez most komoly, anyukád mindig is arról álmodozott, hogy a tiétek lesz ez a hely.-ugrottak be az emlékek.
-Így van, tudod az álmainkért tenni kell.-húzta féloldalas mosolyra a száját.
-Itt is volnának!-tette le elénk Margaret. Nyújtottam az általam kiszámolt összeget az italokért.
-Nem, nem ez a cég ajándéka.-kacsintott, majd sarkon fordult. Elkezdtünk beszélgetni, és újra éreztem azt a felszabadultságot, mint régen Dave társaságában. Margaret bekapcsolta a tv-t és a zenecsatornára kapcsolt. Felcsendültek a jobbnál jobb brazil dallamok, és Dave édesanyja már rázta is a csípőjét a ritmusra, amin mi csak jókat kacagtunk. Még mindig az az életvidám nő akit annak idején megismertem, és ez melegséggel töltötte el a lelkemet. Vidámabbnál vidámabb zenék követték egymást, majd mikor a hírek következtek Margaret egy hatalmasat sóhajtott és visszament a konyhába, a rendelésekért.
-Azt hiszem mennem kéne.-mondtam, majd összeszedtem a cuccaimat, elbúcsúztam Dave édesanyjától, és már a kilincset nyomtam le, mikor a tvből meghallottam, egy hírt, ami hatására azonnal a hang irányába fordultam.
"Az FCBarcelona csatára, Neymar da Silva Snatos Júnior, nem rég egy igen kétértelmű választ adott egy interjúban a jövőjével illetve a családi állapotával kapcsolatos kérdésre. Andrea Hérnandez, otthonában látogatta meg a sikeres focistát, aki igen sokatmondó válaszokkal lepte meg a riporternőt. 
~Már egy jó ideje járok egy lánnyal. Előtte még nem éreztem ilyen erős vonzalmat egy nő iránt. Azt hiszem hosszú távra tervezek vele.~ Vallotta be a rajongók nagy szomorúságára az élsportoló. Azt egyenlőre nem tudjuk, hogy ki lehet ez a rejtélyes hölgy, de annyi szent, hogy Neymar igazán bele szerethetett ebbe a lányba, ha így fejezte ki érzéseit." 

Sziasztok!
Tudom nagyon régen volt már új rész, és azt hiszem hogy ezt annak köszönhetem, hogy valahogy nem jön az ihlet. Igyekszem minél előbb hozni a részeket. Köszönöm a sok-sok támogatást, a komikat, a feliratkozásokat, és a pipákat.
Szeretnék ez úton is boldog új évet kívánni minden kis tündérbogyómnak, aki olvassa a blogom.
Ezer puszi és ölelés <3

5 megjegyzés:

  1. JUJJ ISTENEM!! *--* <3 Imádom! :3 *-* <3 Már annyira vártam.:3 <3 Kiváncsi vagyok, hogy ki lesz Neymar „nagy ő”-je:) ;) Nagyon siess a kövivel, mert már nagyon-nagyon várom:3 *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága Husibogyóm!
      Igyekszem az új résszel. Imádlak.
      Ezer puszi.<3

      Törlés
  2. Drága Rami!
    Egyszerűen imádom a blogodnak minden egyes részét..:)
    És már tűkön ülök hogy mikor lesz folytatás (csak remélni tudom hogy minnél hamarabb)!!!:)
    Puszi,Leila: *

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Leila!
      Az igazat megvallva most rengeteg időm van, ugyanis beteg vagyok. Rajta vagyok már az uj részen. Köszönöm hogy írtál! Hamarosan jelentkezem az uj résszel
      Sok sok puszi ♡

      Törlés
  3. Rami mikor lesz új rész, már nagyon várom..<3 <3 :3

    VálaszTörlés